השכרת צימר נייד

בשנים האחרונות ניתן לראות ישראלים רבים שוכרים קרוואנים כדי לטייל ברחבי המדינה בתנאים נוחים.

איש העסקים גיא ביטון לקח את הנושא צעד אחד קדימה והקים את מיזם וילהבס, בית מלון בוטיק מפנק ויוקרתי על גלגלים. למעשה, מהיום תוכלו גם אתם ליהנות משירות השכרת צימר נייד, ובמקום לשהות במקום קבוע תוכלו לטייל ברחבי המדינה בתנאים הנוחים ביותר, ליהנות מאירוח מפנק ברמה של מלון חמישה כוכבים, ובכל בוקר תוכלו לפתוח את העיניים ביעד חדש ומלהיב.

השכרת צימר נייד מסוג Villabus מאפשרת לכם ליהנות מבילוי בחיק הטבע ובכל יעד בו תבחרו בתנאי האירוח המפנקים ביותר, אפשר להזמין שלל פינוקים לוילהבס כמו ארוחות גורמה ועוד. הצימר הנייד מלווה אתכם לכל אורך החופשה ואתם זוכים לחדר שינה מפואר עם מיטה זוגית, מזגן וטלוויזיה עם מסך לד, לסלון מעוצב ויוקרתי, למטבח מאובזר היטב ולחדר רחצה מפנק ויוקרתי עם מים חמים.

Villabus הוא הרבה יותר מעוד צימר, למעשה זהו מלון בוטיק נייד על גלגלים המציע לכם את כל היתרונות של חופשה בצימר יוקרתי עם אפשרות לנוע ברחבי הארץ ולשהות במקומות היפים ביותר בלי לוותר על נוחות ופינוקים.

מעוניינים בשירות שלנו?

אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו עוד היום לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית עבור השכרת הוילה באס שלנו. ניתן לפנות אלינו בטלפון או דרך טופס צור קשר באתר שלנו, אנחנו נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

לפרטים צרו עמנו קשר עכשיו!