יום כיף זוגי

מחפשים רעיון מלהיב ומקורי כדי לבלות יום כיף רומנטי עם בן או בת הזוג? ובכן, כדאי לכם להכיר את Villabus, בית מלון בוטיק מפנק ויוקרתי על גלגלים. וילהבס מאפשר לכם לבלות יום כיף זוגי בבית מלון נייד, תוכלו להגיע ליעד הנכסף בנוחות מרבית ולבלות בחיק הטבע או בכל מקום בו תבחרו במלון יוקרתי צמוד וברמת אירוח של חמישה כוכבים.

Villabus מציע רמת אבזור עשירה וחדשנית, הרכב המפואר כולל חדר שינה מעוצב ומלכותי עם מיטה זוגית נוחה ומפנקת, מקלחת ושירותים פרטיים עם מים זורמים, סלון מעוצב עם מערכת מולטימדיה משוכללת, מטבח מרווח ומאובזר עם ארונות אחסון, משטחי עבודה, מקרר, כיריים ועוד.

אפשר לבלות יום כיף זוגי עם וילהבס צמוד ולטייל ברחבי המדינה, בלילה תוכלו לשהות בחיק הטבע וליהנות מלינה מפנקת ונוחה עם תפאורה רומנטית מושלמת של מיליוני כוכבים מעל. כמו כן, וילהבס מצויד בערכת שטח המאפשרת לכם ליהנות מבילוי רומנטי עם בני הזוג. כדי לשדרג את החוויה וההנאה תוכלו להזמין גם ארוחת שף מדהימה, עיסוי זוגי ועוד שלל פינוקים מלהיבים.

מעוניינים בשירות שלנו?

אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו עוד היום לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית עבור השכרת הוילה באס שלנו. ניתן לפנות אלינו בטלפון או דרך טופס צור קשר באתר שלנו, אנחנו נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

לפרטים צרו עמנו קשר עכשיו!